Czy masaż leczniczy daje dobre efekty, adres salonu masażu w Warszawie


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:52

Czy masaż leczniczy daje dobre efekty, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:03

Witam wszystkich na tym forum. Od pewnego czasu miewam problemy z kręgosłupem. Zacząłem wertować internet w poszukiwaniu przyczyn takiego stanu rzeczy. Na blogach odnalazłem masę wypowiedzi ludzi z identycznym bólem pleców. Dużo osób zaleca masaż leczniczy , który wg ich opinii bardzo pomaga na ból pleców. Zastanawiam się czy nie zafundować sobie masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Jestem ciekaw czy taki zestaw masaży będzie skuteczny? Czytałem również, że tego rodzaju dolegliwości spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy ktoś z was może to potwierdzić. Faktem jest, że sporo pracuję przy komputerze od lat. Ale czy takie bóle nie powinny ujawnić się od samego początku? Oraz kluczowe pytanie o adres sprawdzonego gabinetu masażu w Warszawie , który wykonuje masaż leczniczy w dobrej cenie.

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:50

Czy masaż relaksacyjny jest skuteczny, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:08

Witaj. Rozumiem twój kłopot i będę starał ci przekazać jak najwięcej na ten temat. Po pierwsze takiego rodzaju dolegliwości kręgosłupa mogą być spowodowane siedzącym trybem pracy, na które świetnym sposobem jest masaż relaksacyjny - daję głowę że jest skuteczny. Warto połączyć tego rodzaju masaż z codziennym uprawianiem sportu. Dobrze wpływa na kręgosłup chodzenie na siłownię. Dzięki temu nie obciążamy tak naszych kręgów. Niezłych gabinetów masażu w Warszawie jest wiele. Polecam wybrać ten, który jest w pobliżu twojej pracy lub domu. Masaż relaksacyjny wykonuje regularnie i powiem szczerze, że ból kręgosłupa ustąpił. Natomiast warto aby zobaczył to jeszcze jakiś lekarz. Sam masaż może nie wystarczyć albo tylko maskować objawy jakieś poważniejszej choroby.