Czy to będzie skuteczna reklama dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:52

Czy to będzie skuteczna reklama dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam Państwa. Niedawno otrzymałem maila z propozycją pozycjonowania swojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Nie bez powodu podaję podstronę, ponieważ agencja SEO która ma potencjalnie zająć się pozycjonowaniem strony, uważa ją za niepotrzebną. Uważają, że lepiej aby dla każdego frazy kluczowej pojawiała się strona główna. W mojej opinii jest to mało logiczne. Osoba, która poszukuje implantów powinna trafić od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy można tak promować stronę, aby dla odmiennych haseł pojawiały się właściwe podstrony. Chciałbym już teraz podziękować za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Sprawdzałem zbliżone rozwiązania dla stomatologów w Warszawie. Tam dentyści reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu frazy stomatolog Ursynów wyświetlają się podstrony konkretnego stomatologa. Co bardziej interesujące jeśli wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem inne wyniki niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych haseł wyświetlają się inne strony internetowe. Następne pytanie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne frazy? Po korespondencji z firmą SEO i zadaniu im tego pytania otrzymałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to oddzielna fraza do promocji. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tego ortodonty i hasła wybielanie zębów w wynikach wyszukiwarki pojawia się cały czas na samej górze wyników. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to przeważnie widzę to samą domenę internetową. Również interesującym faktem jest, iż dla frazy aparat na zęby Warszawa wyświetla się inna podstrona, a dla frazy ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to powszechny zabieg? Jeśli tak, to czemu nie lepiej promować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę tworzyć wielu tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na wiele stron. Przecież strona firmowa stomatologa z Ursynowa to nie leksykon zdrowia. A może takie długie elaboraty są wymagane do skutecznej reklamy strony? Także cena reklamy na interesujące mnie frazy: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, iż jak dodam stronę do paru katalogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie słowa jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być skomplikowane do wypromieniowania. Rozumiem, iż stomatolog Warszawa jest może skomplikowaną frazą. Lecz czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:50

Czy to będzie skuteczna forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Dzień dobry, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój sposób myślenia jest w 100% logiczny. Nie tylko jeśli chodzi o wygodę klienta. Jeśli pozycjonujemy podstrony to po pierwsze minimalizujemy ryzyko nałożenia kary. Po drugie łatwiej jest osiągnąć pozycje dla wybranych fraz. Po trzecie nie mam pojęcia jak wspomniana agencja interaktywna od SEO chce upchnąć na jednej podstronie teksty o wszystkim. Reklama z pewnością będzie na parę fraz tj: stomatolog Radom, gabinet stomatologiczny Radom, ortodoncja Radom, itp. Więc nie da się przygotować przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie frazy na stronie głównej. Radzę: znajdź inną firmę do promocji strony.

podobne tematy:


Wróć do „Forum tematyczne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości